Jutranja kavica

Jutranja kavica

V zadnjem času sem bila v mnogih podjetjih in jim svetovala na kadrovskem področju. Velikokrat pa sem iz strani vodstva poslušala, da jih moti, da zaposleni pijejo jutranjo kavico. Razlogi so bili različni. Pojavile so se pripombe, da se kava pije predolgo, da se pije prevečkrat v dnevu, da zaposleni to izkoriščajo, da premalo delajo,…

Zaposlenim jutranja kava pomeni predvsem ritual za boljši vstop v nov delovni dan. Druženje z drugimi zaposlenimi in pogovor o službenih zadevah, ki jih čakajo v tem tednu. Če jim odvzamemo jutranjo kavo, bo to med zaposlenimi sprožilo nezadovoljstvo in bo sprožilo demotivacijo.

Če opazite, da zaposleni jutranjo kavico izkoriščajo za predlog uvod v delovni proces, postavite nova pravila. Postavljanje pravil v podjetjih je potrebno vedno znova prenavljati in prilagajati. Hitro se najdejo zaposleni, ki začnejo ugodnosti podjetja izkoriščati ali pa celo pozabijo na katero od njih.

Vzpostaviti je potrebno notranjo komunikacijo, jasna pravila in jutranja kavica bo postala pozitivni ritual tako za zaposlene, kot za vodstvo podjetja.